Heeft u vragen
Bel ons (0523) 27 08 55

Hannahscholen voetbaltoernooi

11 mei 2023

Dinsdag stond voor groep 8 het Hannah voetbaltoernooi op de planning. De fietstocht naar Beerzeveld viel wat tegen, waardoor we wat te laat aankwamen bij het toernooi. Maar daarna zijn de twee jongensteams en twee meidenteams met frisse moed begonnen aan de strijd. Wat werd er fanatiek gevoetbald.

Meester Robin Geertsma kreeg de eer om de penalty’s te nemen namens onze school tijdens de pauze en daar kreeg hij gelukkig genoeg aanmoediging van de kinderen bij.
Aan het einde van de middag mochten de kinderen maar liefst drie prijzen meenemen; Silke won de prijs voor beste keepster, een meidenteam is derde geworden en een jongensteam is eerste geworden. Dus er staan weer wat extra prijzen in de prijzenkast op school.
We hebben een gezellige, zonnige en sportieve dag gehad samen!

Ga terug naar Nieuwsoverzicht