Ouderavond ‘MINDSET’ – Hoe je een positieve mindset bij kinderen (en jezelf) kunt stimuleren.

17 maart 2022

Inge Corstiaans van Platform Mindset geeft op dinsdag 29 maart een interactieve lezing waarbij u uitvoerig kennismaakt met de theorie van positieve mindset. Waarom genieten sommige kinderen (en volwassenen) van uitdagingen, hard werken voor hun doelen en laten zij zich niet uit het veld slaan door tegenslagen, terwijl anderen het liefst alleen gemakkelijke opdrachten doen en zich dom voelen wanneer ze hard moeten werken om iets onder de knie te krijgen. Tijdens deze avond hoort u hoe u een positieve mindset bij kinderen (en uzelf) kunt stimuleren en bekrachtigen.

We organiseren als Doekesschool deze avond samen met de ARS en Morgenster in het Greijdanus College. U bent welkom om 19:45u en ontvangen u graag met een kop koffie of thee.